maandag 24 augustus 2015

Druk, Druk, Druk

Wow!!! Ondanks dat ik niet veel haak op het moment wordt mijn blog een aardig aantal keer bekeken. Zo kreeg ik ook weer een mailtje met de vraag of ik nog zo'n leuke zwart/witte boxmobiel wil haken voor iemand. En natuurlijk met heel veel plezier doe ik dat. Gelukkig heb ik er ook wel even de tijd voor gekregen want daarnaast had en heb ik toch nog wel wat andere opdrachten gekregen. Ik ben heel benieuwd hoe ik dat allemaal ga doen.
Heel spontaan vroeg een vriendin of ik niet nog helikopters of iets kon maken voor aan een boxmobiel. En met toeval was ik natuurlijk bezig met mijn vliegtuigjes. En dit vond ze ook erg leuk dus die heb ik aan haar verkocht. Hopelijk is de ontvangende aanstaande moeder er ook blij mee. Hier het resultaat.

 
Ook was er een collega die voor eind september een mooie pandabeer van me wilt hebben. Ik heb een leuk patroon gezien op mala designs. Deze ga ik dan ook maar voor haar maken. De ontwikkelingen zal ik op de blog zetten.
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit allemaal gaat lukken. Het wordt flink aanpoten. Want naast dit allemaal gaan wij verhuizen naar een andere stad!! Dus tussen het inpakken door en het organiseer voor het leeghalen van het huis moet ik de haaknaald echt wel eens door mijn vingers laten gaan. Ik denk dat het verstandig is om na deze opdrachten even niks aan te nemen tot het volgende jaar.
Ook gaat mijn zoontje de kinderopvang verlaten en ik wil ook een passend afscheidskadootje maken voor alle kindjes uit zijn groep (olifantjes). En ik heb nu 1,5 olifantje en ik moet er zeker nog 10 maken. Dus waar haal ik de tijd vandaan???
 
Speenkoord voor een prins!



Nu heb ik vakantie dus gelukkig geeft dat mij nu even tijd om veel dingen te organiseren en eind van deze week gaan we gezellig nog even een weekendje weg. Ik zal wel wat meenemen waarschijnlijk om toch te zien of het me tijd en ruimte geeft (met een zoontje van 1,5) om iets te haken.

 

Dus lieve mensen, zoals jullie lezen kan ik even geen bestellingen aannemen tot Januari 2016. Het is zeer spijtig maar ik wil mijn werk met zorg overdragen en niet iemand teleurstellen dat het te laat klaar is of niet mooi afgewerkt.
Tot die tijd laat ik wel mijn laatste werkjes zien op de blog!
 
Saludos Djootje ;)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten