dinsdag 14 juli 2015

Summertime

De zomer is aangebroken en dat is ook wel te merken op andere blogs. Iedereen gaat wat op vakantie of is gewoon lekker er op uit. Zelf heb ik nog geen vakantie maar de vrije dagen die ik heb besteed ik lekker aan naar buiten gaan met mijn man en zoon. Heerlijk gewoon. Ook al die BBQ's in het park of bij vrienden en familie thuis.. Dus dan raad je al wel dat het haken er wat bij inschiet. Desondanks doe ik wel mijn best om wat uit mijn handen te krijgen want ik heb nog wat kraamkadootjes rond te delen. Ook wil ik deze zomer mijn jongens boxmobiel af krijgen. Moet nog maar twee vliegtuigjes en dan kan ik hem aan de mobiel vastmaken en dan zal ik hem hier laten zien. Ik ben nu al tevreden!!!


Ik heb voor een vriendin een aap gemaakt met bollen stonewashed. Wat een fijne garen zijn dat om te haken. Ben er onwijs blij mee. Ook geeft het gewoon een mooi resultaat. Het patroon is een bekend patroon en het broekje heb ik zelf bedacht. Weer zonde om weg te doen. Maar ik maak een ander er weer heel erg blij mee!!!


Daarnaast heb ik een leuk schaapje gemaakt en een beertje voor als kraamkadootjes. Wederom veel stonewashed garen gebruikt. Het is bijna op dus ik zal snel weer bij sonjashaakboet.nl wat nieuwe bollen bestellen. 













Ook vroeg mijn zusje een speenkoord te maken voor een voor haar vriendinnetjes die een zoontje verwacht. Dit heb ik nog nooit gedaan maar ben goed opzoek geweest naar een voorbeeld op internet. Ik hoop dat het lukt en als die klaar is zet ik hem hier ook op mijn blog.

Ik heb nu weer nachtdienst op mijn werk. En heb nog drie nachten te gaan. Met mijn ideeen hoop ik die deze week ook af te krijgen. Hopelijk tot snel!!!

Saludos Djootje ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten