dinsdag 2 juni 2015

Zomerkriebels

De maand is nog maar net begonnen en toch zijn er weer aanvragen binnen voor wat leuke knuffels. Dat krijg je ervan als je op je werk soms een momentje ziet in de nachtdiensten om wat te haken waardoor mensen nieuwsgierig raken. En omdat je voor collega's die net bevallen zijn ook knuffeltjes maakt denkt men; dat wil ik ook!!
Ik zal even wat fotootjes plaatsen van de laatste dingetjes die ik heb gemaakt. Het gestreepte katje is met stone washed scheepjeswol gemaakt. Deze wol heb ik gekocht bij sonjashaakboet.nl en het patroon is van stipenhaak.blogspot.nl.
Ik heb een tweede vliegtuigje gemaakt voor aan mijn boxmobiel project. Dit patroon heb ik ook gevonden via Google. 



En verder heb ik een leuke aap gehaakt voor het zoontje van mijn collega. Wat verlaat kraamkadootje maar toch. Hier ga ik volgende week op visite en dan zal het aapje een nieuwe eigenaar krijgen!! Ben nu al nieuwsgierig naar de reactie van het snoetje van de kleine man.

Ook zal ik deze maand niet stilzitten. Heb een nieuwe opdracht voor een nieuwe aap. Deze ga ik wel even anders maken dan de vorige apen die ik heb gemaakt. Laat ik zeggen, met ander katoen. En ik zal kijken of ik nog een vliegtuigje in elkaar kan zetten en ik ben van plan om nog maar kleine kraamkadootjes op voorraad te haken. Nu wederom een collega die weer opnieuw vader is geworden. Dus daar zal ook een leuk knuffeltje heen gaan. Zoals je leest,,,,, weer genoeg te doen. 


Hopelijk vond je het leuk om mijn blog te lezen. Laat gerust eens een x een reactie achter. Wil ook wel eens weten hoe jullie dit lezen.

In ieder geval, veel leesplezier!!!! Saludos Djootje;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten