dinsdag 12 mei 2015

Bestelling 3

Ik heb weer niet stil gezeten... Gelukkig kwam een vriendin op het juiste moment met een bestelling. Ze wilde graag twee knuffeltjes hebben met een rammelaartje. Voor als kraamkadootje. Ik heb even lopen speuren en kwam de patroontjes van stipenhaak.blogspot.nl tegen. Deze vond mijn vriendin ook leuk en ben hiermee aan de slag gegaan.
En ik ben niet ontevreden met het resultaat. En ze zijn super snel te maken. Het konijntje is erg simpel maar ohh zo leuk! Het rammeltje maakt het wel weer anders.
Waarschijnlijk ga ik deze meer maken voor leuke kraamkadootjes.
Maar ik moet nu niet te overmoedig raken want ik heb nog een klein projectje liggen. Dus dat is het eerste wat ik nu moet afmaken.




Ook heb ik een aantal octopusjes gemaakt. Een collega had heel lief gevraagd of ik er eentje voor haar wilde maken. En ik ging zo lekker dat ik er een paar meer had gemaakt. Voor diegene die er ook eentje wilt.
 
 
 
 
 
 
Ze zijn €3,50 per stuk. Wil je liever een andere kleur? Geef mij een mailtje.
 

Nu weer even voldoende voor dit moment. Veel leesplezier en hopelijk tot snel!
Saludos Djootje;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten