zaterdag 18 april 2015

Tussendoortje

Ik hoop dat iedereen met plezier mijn vorige blog heeft gelezen. Helaas mocht ik van niemand echt suggesties krijgen voor mijn inspiratieloze moment. Ondanks dat geef ik de moed niet op en ben ik bezig met de laatste hand aan mijn kraamkadootje voor een collega. Ook heb ik ook weer een bestelling gekregen van een vriendin van me. Die wilde ook graag twee knuffeltjes hebben met rammelaar van binnen. Dat is ook voor mij voor het eerst. Dit weekend ga ik daar en beginnetje mee maken.

Verder is er niet veel productiefs uit mijn handen gekomen helaas. Het mooie weer komt er weer aan dus die haaknaald zal wel een tijdje in de kast belanden..... Of er moet ineens een moment van tijd komen dat ik lekker kan zitten. We zullen het zien!!!
Deze x even geen foto's maar ik hoop snel een nieuwe blog te plaatsen waarin ik jullie kan laten zien wat ik heb gemaakt.

Saludos Djootje ; )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten