vrijdag 11 december 2015

Fijne kerstdagen en een gezond 2016 gewenst!

Het jaar is omgevlogen en helaas veel minder kunnen maken dan het jaar daarvoor. Maar dat is ook wel begrijpelijk met een zoon (nu) van 2 jaar en een verhuizing en evengoed fulltime werken. Waar haal ik in vredesnaam toch evengoed mijn haaktijd vandaag??!! Hahaha. Ik zal je eerlijk zijn, het is een vorm van ontspanning voor mij. Het is heerlijk!!
Hier laat ik dus ook mijn laatste project voor 2015 zien. Deze boxmobiel ziet er weer erg lief uit en de nieuwe eigenaar is er ook erg blij mee!!
 
Vanwege de verhuizing zal ik nu ook niet veel mogelijkheid hebben om te haken maar wie weet. Als het me lukt om wat tijd te vinden om te haken, zal ik het pas in het nieuwe jaar op de blog zetten. Laat ik me nu maar even goed op mijn huis storten. Deze moet nog wat meubels krijgen en nieuwe aankleding. En dan heb je natuurlijk de kerstdagen en oud en nieuw. In het nieuwe jaar moet alles wel een beetje aan kant zijn want dan willen we een housewarming geven en ook de verjaardag van ons zoontje vieren. Dus moet nog flink aan de bak.
Op mijn werk zijn er weer wat collega's vader geworden dus daar wil ik ook nog iets kleins voor haken. Dus zoals je al kan lezen heb ik waarschijnlijk tijd te kort!! We gaan het zien. Ik ga me niet haasten.

Ik wil iedereen een heel gezond, gelukkig en met veel nieuwe haakcreaties en/of inspiraties 2016 wensen.

Fijne feestdagen gewenst.
En zie jullie allemaal in 2016!
Saludos Djootje ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten