woensdag 27 augustus 2014

Nog 6 weken te gaan. ..

Het schiet niet op.  Ik heb nog maar 6 weken en ben nog niet eens op de helft van mijn deken!!! Ik baal er zo van. En ik ben nog wel op tijd begonnen. Maar desondanks wil het niet lukken. Ik hoop echt dat het me lukt. 
En komt het nou omdat ik veel andere dingen tussendoor haak? Nou nee..... heb nog twee eendjes gehaakt maar dat is dan ook wel alles. Er staat nog een Woezel te wachten op zijn vriendje Pip.  Maar zelfs die  heeft engelen geduld!!!!!



Gelukkig krijg ik niet veel opdrachten om voor andere te maken.  Na oktober (als mijn grote project af is) heb ik daar weer "tijd" voor. Hahahahaha.


Maar ik heb nog wel een paar dingen hier op de plank liggen die wachten op een nieuwe eigenaar. Dus bij deze wil ik deze graag aanbieden met 25% korting, excl verzendkosten,  op de originele prijs.!!!!!

Laat me via een mail (die je onder het kopje contact vindt) snel weten welke je graag wilt hebben. Hieronder vindt je deze artikelen.




Maar daarentegen hoef je niet te schromen om toch een aanvraag te plaatsen. Met in het achterhoofd dat dit wat langer kan duren... Ik blijf het leuk vinden om lekker te haken en daarbij de resultaten te overhandigen aan diegene waarbij een lach op het gezicht verschijnt. Daar word ik heel erg vrolijk van.

Hopelijk tot snel! Saludos Djootje ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten