vrijdag 19 september 2014

De tijd dringt!!!

Oh lieve mensen, had ik maar weken lang nachtdienst. Dan had ik iig mijn ledikant dekentje misschien af gehad voor mijn nieuwe, lieve nichtje. En de hoop dat ik het af krijg voor ze geboren is kan ik wel laten vervliegen want het duurt nog maar krap 2 weken. Ik heb echt niet stil gezeten maar die kleine van mij wilt graag "samen" spelen. En natuurlijk wil ik dat ook heel graag maar mama wilt soms ook even een uurtje voor haarzelf (oftewel een uurtje haken). En dat lukt thuis dus niet...grrrrrr
Zoals je op de foto ziet krijgt het kleedje al wel een beetje vorm. Ik heb hem per ongeluk op zijn kant geüpload en kan deze nu niet meer draaien. En omdat ik nu op mijn werk even de blog af zit te schrijven kan ik hem ook niet meer draaien. Dus de taak aan jou zelf om even je hoofd een kwartslag naar links te draaien.


Evengoed blijven er hele kleine momentjes thuis waar ik wel even een gaatje vindt om mijn Pip af te kunnen haken. En bij deze heb ik die vanavond af gekregen. Ik heb haar samen met Woezel op de foto gezet en ingepakt, want ze hebben al een nieuw adresje. 














Ook had ik weer een bestelling van een vriendinnetje van mijn zusje gekregen. Ik had al eerder een leuk sleutelhanger eendje gemaakt voor een van de meiden maar nu was er een die wilde graag een pinguïn hebben en ook Igor van Winnie de Pooh. Deze laatste wil vannacht gaan maken, als het werk het toelaat. En anders word het uiteindelijk zondag als deze af is. En ik wil gaan beginnen met een beer van Jaimai. Deze had ik al eerder een x gemaakt, zo'n 1,5 jaar geleden, op bestelling van een collega. Maar nu heb ik er gewoon weer zin in. Heb gemêleerd blauw/garen dus kan een heel mooi kraamcadeautje voor een jongetje worden...... Eerst maar beginnen, afmaken en publiceren. Misschien vind ik nog een geïnteresseerde..... 

Oh jee.....ik ga weer andere dingen in mijn hoofd halen terwijl ik me bezig moet houden met mijn ledikant dekentje..... Wat gaat dit worden??!!!

Hasta pronto, Saludos Djootje 



1 opmerking: