dinsdag 29 juli 2014

Kleine werkjes vs flinke klus

Zo, bijna zitten we weer in de nieuwe maand. En wat heb ik af kunnen ronden afgelopen maand?? Helemaal niet veel. Ik ben wel weer een paar patroontjes rijker met dank aan mijn lieve nicht. Maar tijd om het allemaal te maken is er nog niet. Ook mijn grote project *babydeken* lukt nog niet erg. Ik heb al welgeteld bijna 4 vierkantjes af. In deze week heb ik weer nachtdienst en als het me toelaat moet het me wel lukken om hier wat meer af te kunnen krijgen. 


Ondanks mijn tijdgebrek ben ik wel enthousiast met nieuwe dingen bezig. Zoals een giraf, eendje, en beer. Ook heb ik een onwijs lief geboorte kaartje gekregen van een vriendin uit Canada. Deze heeft een zoon gekregen. Nu wilde ik wel wat leuks voor haar maken en wat ook makkelijk met de post te versturen is. Dus voor haar heb ik een lief uiltje gemaakt wat bijna dezelfde kleuren heeft als het kaartje. Nu maar hopen dat ze leuk vind en dat hij goed overkomt. 

 
Afgelopen maand is het weer ook veel te mooi weer geweest om te haken en zodra mijn zoon mij een beetje tijd gunde had ik die gretig gebruikt. (bleek toch nog te weinig ;) ) 

Ik blijf enthousiast en ga gewoon stug door. Via Facebook kwam er toch een verzoekje om nog een eendje te maken. Ik had het eendje er net een paar uur op geplaatst. Dus voor dit soort actie doe ik het graag. 

Ik heb nog 10 weken om de deken af te krijgen want ik zou het leuk vinden als deze af is voor mijn kleine nichtje is geboren dus ik ga maar weer snel verder. De kleine man is op de opvang dus mag even quality time voor mezelf houden.

Tot snel!!!!! Saludos Djootje ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten