vrijdag 6 september 2013

Rustig

Zoals je gemerkt hebt is het even rustig geweest na al mijn enthousiasme. Niet dat ik stil heb gezeten in die tussentijd maar omdat ik weer aan het werk ben gegaan.
Thuis zit ik nog steeds in de verbouwing. Mijn vriend wilde zelf de keuken installeren en nu lijkt hij er wel een beetje op terug te komen. hihihi. Het valt hem zwaarder/moeilijker dan hij had verwacht. Maargoed, aan alles komt een eind en ook aan de keuken. Momenteel ligt hij weer op de vloer de electra te regelen......
In die tussentijd (en vrije dag) heb ik dus even mooi tijd om een berichtje achter te laten op de blog en de eindresultaten te laten zien van de afgelopen periode.
Helaas het konijntje voor de babykamer heeft alleen nog maar pootjes gekregen en die foto bespaar ik jullie.
Het rendiertje (kadootje voor de dochter van mijn vriendin) was zeer geslaagd. Haakte ook lekker weg met dat dikkere wol. Normaal gebruik ik gewoon katoen...



















Van de week kreeg ik ook een bericht van mijn lieftallige nicht met de opmerking dat ze het leuk vond dat ik deze blog heb opgezet maar ze had graag gewild dat ik had vermeld dat ik het haken van haar heb geleerd. Dus lieve Sonja.... bij deze. Hartelijk dank dat je mij verslaafd heb gemaakt aan deze leuke hobby. Onderling hebben we ook contact over nieuwe patronenboekjes etc. Dus kunnen ook uitwisselen.

Nu vragen jullie je ook af natuurlijk hoe het met de vogeltjes is afgelopen, die ik heb gemaakt als kraamkadootje.... Ik vind dat jullie je mening hierover mogen geven op de blog..
Dus ga je gang!!
 
Veel plezier en tot de volgende blog!!
Saludos Djootje;)




 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Nou Jo,
    Ik vind het mobiel weer super. Ziet er erg gezellig uit.
    Liefs je nicht.

    BeantwoordenVerwijderen