woensdag 21 augustus 2013

Genoeg tijd

Ondertussen zijn de mannen in ons huis bezig om de CV te installeren. (Al gedurende 3 dagen) En wat doe ik,,,,,, ja hoor haken!!
A.s. zaterdag heb ik een verjaardag van de dochter van een vriendin van mij en zij wilde graag een knuffel hebben. Dus daar ben ik druk mee bezig. Ik kan toch niet veel anders doen dan koffiezetten, broodjes maken en de boel verschuiven en opruimen. Heb de rest van de dag genoeg tijd om wat te haken.


Ook is vandaag de kale babyboxmobiel binnengekomen voor een ander verzoekje voor een collega. Hiervan zijn de vogeltjes die daaraan komen al een week klaar maar hier kan ik ook nu verder mee.
Dus zo even de garen weer bij elkaar rapen en aan de slag!!!! Mijn babyknuffelkonijn moet maar even wachten... Maar heb nog even genoeg tijd....

 
Tot snel weer!!!!
Saludos Djootje ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten