dinsdag 24 februari 2015

Tweede boxmobiel maar zeker niet de laatste...

Goh, als je je even boos maakt is het zo af. Ik was nog opzoek naar leuke kraaltjes om de mobiel mee op te pimpen.  Maar het resultaat mag er wezen. Ik ben vanzelfsprekend weer trots op het resultaat.

        En nu ga ik nadenken over een nieuw item voor aan een mobiel.  
Ik heb nog ergens een half afgemaakt vliegtuigje liggen. 
Of is deze net even te groot?????

Gelukkig was de ontvangende persoon ook zeer tevreden 
over het resultaat en alles is ook goed overgekomen. 
Hier de tweede boxmobiel van 2015!





Ook ben ik aardig op weg met mijn stone washed beer. Ik heb al een adres waar deze beer heen gaat.  Het is een kraam kadootje van mijzelf aan een iemand anders. Verder moet ik wat kleinere knufjes gaan maken voor alle andere baby's. Want zo'n beer is best een klus.













Je leest het al; ideeën genoeg maar de tijd zal het leren. .
Keep you in touch!!!

Saludos Djootje;)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten