zondag 18 januari 2015

Nieuw jaar, nieuwe kansen....


En mijn jaar is goed begonnen, ondanks de hoofdpijn op 1 Januari ;););) Maar er was weer iemand geïnteresseerd in een leuke boxmobiel!! Dus mijn dag kon niet meer stuk. Ik vind het zo leuk om iemand blij te maken met een creatie die ik mag maken dat ik daar super enthousiast over ben. Na een paar keer over en weer gemaild te hebben ben ik begonnen met het eerste uiltje die aan de mobiel gehangen gaat worden.


Daarnaast heb ik ook een ander lief jongetje blij mogen maken met een vogeltjesmobiel. En wat was de verzending snel gegaan!!!
In de afgelopen dagen (in afwachting van het nieuwe katoen wat ik heb besteld voor de mobiel) ben ik druk bezig geweest met de laatste vierkantjes (8) voor het dekentje voor mijn nichtje. 
En deze heb ik afgelopen week afgemaakt. Nu nog door een sopje halen, leuk inpakken en wegbrengen naar mijn lieve nichtje.
Ik ben er wel van overtuigd dat ik nooit meer een dekentje ga haken. Hartstikke leuk om als kado te doen maar zoveel werk wat je vooraf niet inziet ..... of toch wel een beetje ;)
Kleine previeuw:


Als ik de deken afgeleverd heb zal ik een foto plaatsen van het gehele plaatje/dekentje.
Ook ben ik begonnen met beer Jamai met de stonewashed katoen die ik ook heb aan geschaft bij Sonja's Haakboet.


Ondanks dat ik alleen nog maar het bolletje 
van zijn hoofd af heb ben ik wel zeer tevreden over het katoen!

Wat een mooi resultaat geeft die stone washed. Ik kan niet wachten om hiermee verdere gaan. 
Maar eerst de uilenmobiel.  Gelukkig heb ik nachtdiensten en daarin vind ik altijd wel een momentje om wat in elkaar te haken....


Hopelijk tot snel! Saludos Djootje; )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten