maandag 4 november 2013

Eindelijk af.... En wat nu??

Zo, mijn helikopter is eindelijk af. Viel uiteindelijk wel mee hoor die klus maar als je tussendoor andere kleine dingetjes aan het doen bent schiet dit projectje niet echt op.
Maar ik mag er weer trots op zijn!!!! Wat zal onze kleine kerel hier lekker mee spelen volgend jaar...

Deze staat dus nu mooi op zijn kamertje te wachten tot hij ter wereld komt en mee gespeeld mag worden.

Maar nu?? Er werd al gevraagd of ik nog een mobiel zou maken voor mijn kleine man maar ik heb even geen idee wat ik dan ga haken??? Wederom vogeltjes of zal ik iets anders uitkiezen??? Heeft er iemand een idee?? Deze hoor ik graag dan want ik weet het even niet.


Kleine projectjes die ik tussendoor heb gemaakt zijn deze:


Het knuffeldoekje had ik eerder al gemaakt van een konijntje in het wit/roze. Deze olifant is ook erg leuk geworden.
Dat krijg je.... Om je heen zijn allemaal meiden zwanger of net bevallen dus moet je wel met wat leuks aankomen... Nu zat ik te denken om het knuffeldoekje samen te geven met de speenknuffel. En dan ook gematched. Misschien ga ik me vandaag daar maar eens op storten. Want kreeg vanmorgen bericht dat een vriendin is bevallen van haar zoon Tom!!! Dus maar weer aan de slag...

Saludos Djootje ;)

1 opmerking: