woensdag 9 oktober 2013

Weer even geleden

Zoals de titel al zegt, het is weer even geleden dat ik actief op mijn blog aanwezig was. Maar stilzitten ho maar.... Ik heb degelijk de draad wel door mijn vingers laten gaan.
Ik heb projecten die ik had laten liggen, bv een aapje wat nog een beentje en een staart mistte, een roze konijntje/zusje voor de blauwe, afgemaakt. En ook weer een nieuwe opdracht gekregen.

Mijn lieftallige zusje wilde ook wel een knuffel van mij hebben. Ze koos een mooie papegaai uit een van de patronenboekjes die ik heb.
Hiervan nog geen sneakpreview maar jullie krijgen een foto van het resultaat. Dus nog eventjes geduld.
Ook mijn helikopter die ik voor mijn kleine man aan het maken ben staat in de wacht. Het is ook best een klus hoor!! Maar goed, nog anderhalve week werken en dan heb ik verlof. Wat zal ik een hoop tijd hebben en daarbij een hoop haken!!! Heb er wel zin in. Komen ook leuke creatieve dingen in mij op wat ik voor de babykamer kan doen......


Saludos Djootje ;)


1 opmerking:

  1. Als ik weet wat het wordt mag je voor me aan de slag! Die leeuw voor je ma vond ik ook super!
    Mirjam was erg blij met dr mobiel.
    KuzzAnne

    BeantwoordenVerwijderen